marți, 21 iulie 2009

Parcare "electronică"

În ultimele două zile, toate mediile din Ploieşti au publicat anunţuri şi articole privind "plantarea" în zona parcărilor a dispozitivelor de plată electronice pentru parcare. Primul a fost Fido, apoi ceilalţi au început fie să copieze "intrucţiunile de utilizare" fie să rescrie adaugând sau ştergând cuvinte, după caz. Unul sau doi chiar au şi catadicsit să-şi exprime păreri ...

Imi place iniţiativa autorităţilor şi decât să le văd pe "casierele" din parcări cum fugăresc şoferii numai să dea ceva la "buget" mai bine aşa. (poate ar fi fost mai utile alte parcări, dar ... unde ?)

De curiozitate, am petrecut ceva timp în parcarea de la 7 etaje ... din cei câţiva zeci de pietoni sau şoferi (mai ales aceştia din urmă) abia dacă doi sau trei au aruncat o privire maşinăriilor albastre, ba chiar doi pensionari discutau dacă afişează ora exactă pentru a-şi potrivi ceasurile...

Propun celor în măsura o campanie de popularizare a "jucăriilor" măcar prin postarea de flyere pe parbrizul maşinilor parcate în zonă, astfel şoferii (şi mă refer la cei conştiincioşi - care oricum plăteau parcarea) vor avea idee de ce sunt acele aparate, cum se folosesc şi mai ales ce păţesc (a se citi plătesc) dacă nu le folosesc.

Oricum, nu-mi fac iluzii prea mari ... ca şi până acum, doar un mic procent le va folosi .. oare cât vor rezista ? Deja am auzit câţiva coloraţi facăndu-şi calculele cam cât ar cântării parcometrele ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu