marți, 14 iulie 2009

Megastarul decedat bate manelele

Stau la bloc .. ca majoritatea dintre voi, am vecini simpatici, mai puţin simpatici, nesimţiti, proşti, inteligenţi sau chiar lipsiţi de sinapse ... în mod special, doi dintre ei sunt manelişti, nimic nou până acum, toţi aveţi acest tip de specimene bipede prin apropiere ... dar la ai mei am observat o schimbare interesantă .. in loc de Guţă sau Minune, dimineata pe la 7:30 se aud alte acorduri ...
Mă simt puţin ciudat ... mă obişnuisem sa-mi vibreze supa în caston şi apa din acvariu pe ritmuri orientalo-indiene şi acum sunt dezorientat ... mă uit la peştii din acvariu; sunt de-a dreptul panicaţi ... ce se întâmplă ... sa sun la 112 ? Le-o fi rău ?
Din celebrele instalaţii de sunet 5 plus 1 "de bloc" cu subwooferul aferent, se aud Dirty Diana, Bad, Thriller, etc ...
Da, interesant ... uneori un megastar decedat poate muta munţii : poliţia, vecinii, cele câteva scatoalce pe spinare primite de la colocatari .. toate acestea nu au schimbat cu nimic plaja muzicală ascultată in mod public de către vecinii mei draguţi ... Michael Jackson a reuşit !
Sunt mai liniştit, chiar dacă în sânul familiei sale luptele de stradă deja au început, la mine în bloc s-a produs SCHIMBAREA ...
Oare cât v-a dura ? ...

2 comentarii:

  1. Interesanta schimbare de gusturi. Dar parerea mea este ca nu va tine prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... probabil, dar este "ceva nou" pentru ei ... si pentru urechile mele, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere