luni, 13 iulie 2009

Despre mine

Mai intâi de toate, despre mine ... un ploieştean, om normal, cu capul pe umeri (îmi place mie să cred), cu vederi destul de liberale (dar nu în sensul politic al expresiei), cu ceva cultură generală ... cu ceva experienţă de viaţă ... un om normal. Nu ocup funcţii mari, nu aspir măcar la ele. Sunt ca oricare dintre voi...

Dintre toate pasiunile mele, una singură m-a determinat să încep acest proiect : îmi place să observ ... să analizez şi să comentez.

Pertinente sau nu, acestea sunt observaţiile mele asezonate cu nişte concluzii pur personale. Vă plac sau nu, vă deranjează sau vă măgulesc, vă crează o impresie asupra unor lucruri sau v-o schimbă pe cea existentă, nu aceasta este intenţia mea... lumea este într-o continuă mişcare în jurul nostru, e nevoie doar să ridicăm puţintel privirea din pamânt si s-o observăm.

2 comentarii:

  1. Iti urez mult succes cu blogul. De la un pitestean care stie bine ca la Ploiesti poti sa te pitesti, dar la Pitesti nu poti sa te ploiesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult ! Uneori, o voce din multime poate face diferenta ...

    RăspundețiȘtergere