luni, 13 iulie 2009

Întrebari si răspunsuri

Dece Ploiestiul ... pentru ca aici îmi trăiesc viata, ceas dupa ceas, zi după zi, saptămână după saptămână ... etc. Aici imi desfăşor activitatea, aici socializez, aici mă lovesc de toate problemele, aici ma relaxez sau mă enervez. Aici respir aerul minunat cu miresme de rafinărie, de ecarisaj sau de dero, depinde de unde bate vântul... aici văd lumea din jurul meu şi trec prin ea fără să mă fac observat, dar eu o observ ...

Dece Lumea ... toţi coexistăm în ea ... suntem influenţaţi de ea, de deciziile luate aici şi de bunul sau răul mers al lucrurilor la nivel mondial. Deşi ne place să ne lăudăm cu "o republică" .. nu suntem decat nişte cetăţeni ai comunităţii mondiale ... ai lumii.

Dece "de jos în sus" ... după cum spuneam sunt un om normal ... pur si simplu văd lucrurile asa cum le vedeţi si voi, nu am vre-o perspectivă mai "înaltă" sau vre-un balcon cu "peisaj". Fac parte din clasa medie, cei mulţi care se pierd in mulţime, cei pe care ii vedeţi pe trotoare, aşteptănd la semafoare, urcându-se în autobuz sau clacsonând nervos la vre-un semafor. Văd lucrurile aşa cum se văd ele de aici, din mulţime. Ma uit la televizor, citesc ziare, citesc bloguri, răsfoiesc pagini de internet, mă plimb, ma uit în jurul meu, vă privesc in faţă când treceţi pe lângă mine pe stradă, aud ce discutaţi la cozi, în staţia de autobuz, în piaţă la Hale, etc.
Poziţia imi dă avantajul de a putea vedea şi analiza obiectiv, din punctul de vedere al oricărui om normal, lucrurile din jurul meu şi al nostru. Alcătuim o entitate colectivă dar suntem atât de diferiţi ...

Este un sistem închis ? Nu, Ploieştinfo NU este un sistem închis ! puteţi comenta, imi puteţi trimite articole, gânduri, imagini, viruşi, etc .... cam orice vă trece prin cap si prin computer (adresa este ploiestinfo-at-gmail.com) Dacă consider că merită le voi publica.

Care sunt sursele de informare ? Tot ceea ce este în jurul nostru constituie o sursă de informaţii ... de la simpla plimbare prin centru la aşa numitele ziare locale fie ele pe hârtie sau electronice, internet, televizune, bârfe, mesajele voastre; ... de la info-şanţ la conspiraţiile mondiale toate oferă "ceva" : acel ceva constituie o informaţie ... şi dacă imi place sau imi suscită interesul o voi observa, comenta, analiza.

Cu această ocazie ţin să mulţumesc celor care imi vor fi alături, celor care mă vor înjura, ameninţa, mă vor lauda, mă vor copia (puteţi preluat TOTUL cu precizarea sursei, bineînţeles), celor ce se vor simţi atacaţi, jigniţi, laudaţi sau trecuţi cu vederea, celor care vor considera că le copiez munca (atenţie mare, acest blog NU este comercial, nu obţin foloase materiale de pe urma sa) .. dar mai ales celor care nu figurează aici, aceia care fac parte din masa gri de oameni, nevăzuţi, nebăgaţi în seamă, cei pe lângă care trecem în fiecare zi, aceia care alcătuiesc de fapt Lumea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu